Sunday, June 25, 2017

Pe vremuri toti prostii se duceau la Drept

In anii `70 era foarte lejer sa dai la Drept,erau si 10 pe loc.Asta ca sa evite fizica,matematica.Daca doreai sa te faci farmacist,medic,inginer,nu aveai cum sa eviti acese materii.Eu am ales studiile economice...si eu m-am lovit de matematica si fizica.Am avut probleme cu aceste materii...dar nu am ramas repetent,nici corigent la toamna.
Fetele, prin anii `70,care erau la farmacie,nu puteau sa invete in camin...le bateau in geam baietii de la Drept,care erau foarte liberi.Multe din ele nici nu ii bagau in seama,isi puneau colegele sa spuna ca nu sunt in camera.Si se piteau de ei...."ce vor si uratii astia?de ce nu ne lasa in pace?"
La Drept e multa teorie si se invata ca papagalul...la farmacie erau laboratoare,era si practica foarte grea..nu doar teorie...chimie,fizica,matematica.
Farmacia si medicina le consider si acum ca fiind cele mai grele facultati...vrei relaxare,da la Drept!Ai tot timpul din lume si de fete..."vrei la o cafea?facem si noi sex?"
Cam asa se intra in magistratura.si erau foarte multi pe loc.

No comments:

Post a Comment