Thursday, June 15, 2017

Cea mai mare scursura umanoida si zdreanta penala din parchetul general este procurorul Hondor Alexandru Mihai

Aceasta putreziciune a societatii,aceasta forma de viata handicapata,mi-a fabricat un dosar penal.
El in 2006 era la  PJS1 si la comanda lui a fost batut de catre militienii din subordine un ofiter SIE,pensionar,care fusese detasat la ONU,New York....in numai 2 ani a ajuns la PICCJ,pe pile foarte puternice.
Jigodia asta si-a permis sa ma ameninte...mi-a facut si dosar penal: "daca scrii de noi,te batem,daca fugi din tara,te umflu".
Cine e procurorul asta?Un cacat cu ochi.I-am facut plangere penala si procurorul general,alta scursura umanoida,mi-a clasat-o,pe motiv ca l-am jignit pe handicapatul asta de Hondor Alexandru Mihai.Am sesizat csm si inspectia judiciara...alti cacati si scursuri umanoide si acolo...am sesizat si ministerul justitiei,CCR,avocatul poporului...numai jeguri si scursuri umanoide sunt si in aceste institutii.
Procurorul general,Augustin Lazar,incita la violenta...este nemultumit pentru ca judecatorii
vor castiga mai mult decat ei,procurorii,pe noua lege a salarizarii magistratilor si bineinteles ca si ei,procurorii,se considera magistrati.El le cere procurorilor sa iasa in strada...stie oare ca magistratii nu au voie sa faca miting?Procurorul general al Romaniei instiga la dezordine...Inspectia Judiciara s-a facut ca ploua...
Si in ministerul justitiei este un dobitoc,care a dat la figurat de pamant cu procurorul general si cu sefa DNA-ului,insa dupa 45 de minute i-a menitinut in functie.Pai cum sa faca ordine in justitie un astfel de ministru,care nu se implica in niciun fel?Probabil ca salariul de ministru e bun,dar cred ca era mai mare salariul de judecator la CCR...poate ca a vrut sa fi si el ministru.
Alta scursura umanoida este si seful mic al lui Hondor Alexandru Mihai....e vorba de procurorul Cristian Lazar,cel care si-a pus semnatura pe  rechizitoriul facut de procurorul Hondor Alexandru Mihai.
Dar cele mai mari prostituate ale justitiei sunt: judecatoarea Cruceru M.Catalina,cea care m-a condamnat pe facatura ordinara a piccj  si procuroarea de sedinta Ancuta Vasile....cea care a cerut maxim in cazul meu.Panarama a fost si judecatoarea Grosu Dana Ionela,judecator de drepturi si libertati...dar si judecatorul de camera preliminara.
PS: Din poza lipseste cea care m-a condamnat,e personajul principal.Ultima din poza s-a imbolnavit de cancer.Sa ii urez moarte usoara?Nu pot...astia sunt doar cativa din cei care ma vor inchis.Sunt mult mai multi,nu i-am identificat pe toti.
Ei fac parte din mafia judiciara si fac jocuri de culise.
Am sesizat si FACIAS...alte jeguri si cacati si acolo...si SRI este implicat.
Bineinteles ca sunt jeguri acoperite si in presa,care au umplut netul cu mine.

No comments:

Post a Comment