Friday, June 23, 2017

Judecatoarea Codruta Strimb este o mincinoasa

Judecatoarea Codruta Strimb, de la Curtea de Apel Bucuresti si parte vatamata in dosarul meu,ar trebui sa fie cercetata pentru inducerea in eroare a organului de cercetare penala.Este o mincinoasa.A scris in plangere ca ii era frica sa mai iasa din institutia unde lucra seara.Iesea totusi insotita de cineva.Dar aceasta panarama mincinoasa alearga prin parcurile din capitala.Nu pare sa ii fie frica si chiar zambeste.
Judecatoarele astea caree mi-au facut plangerile,dupa ce au fost sesizate de Parchetul General,sunt mult mai rele decat le-am descris eu si fac parte din mafia judiciara...sunt niste acoperite imputite.
Au facut magaria asta ca sa ajung dupa gratii....niste nulitati sunt.Nu au facut nimic in viata lor....niste paraziti,care sug bani publici...zeci de mii,sute de mii lei pe an.De ce le dam banii astia?
In speta mea parte vatamata sunt judcatoarele: Cristina Rotaru Radu,Anca Madalina Alexandrescu si asta din poza.
La mine e facatura de dosar,japitele astea merita sa ramana pe veci dupa gratii,alaturi de cacatii care mi-au facut dosarul penal din parchetul general si alaturi de tarfa de judecatoare Cruceru M. Catalina,cea care mi-a dat 1 an si 9 luni cu executare,la comanda,fiind rasplatita de cacatii din CSM cu un transfer in capitala,in aceeasi zi cu condamnarea mea.
Eu am fost condamnat dupa ceea ce inseamna ultrajul judiciar in dex si nu in codul penal.In codul penal nici nu exista fapta.

No comments:

Post a Comment