Saturday, June 24, 2017

Aud ca m-am certat cu un vecin foarte important din bloc

Mama lui venea la noi sa ii schimbam medicamente,pe vremea cand aveam farmacia,iar tatal lui vrea sa invete internet si a apelat la mine.Nu am vrut nimic in schimb.Dar I-am spus cate ceva despre dosarul asta penal.
Acest vecin este judecator si este seful sectiei penale la Curtea de Apel Ploiesti.In ce sens m-am certat cu el?I-am trimis un sms in care i-am scris ca avocatii si magistratii sunt niste jigodii ordinare...in rest ma duc degeaba la puscarie.
O judecatoare de la Tribunalul Ploiesti i-a spus informatorului meu ca eu m-as fi certat cu acest vecin....eu sa ma cert?Cum sa ma cert?Daca s-a certat el cu mine,e problema lui,insa nu ne-am certat fatza in fatza.
Acest judecator are cea mai frumoasa masina din parcare...glumesc, desigur,sunt altele si mai frumoase. :)
Eu nu am savarsit nicio infractiune,dar ei ma vor face pe mine infractor,deoarece sunt niste gunoaie,cancerul societatii...
Acest judecator,conform "Luju", a admis contestatia in anulare a DNA-ului...si Rarinca a fost condamnata cu suspendare,desi sentinta defintiva a fost de achitare.
 

No comments:

Post a Comment