Saturday, June 24, 2017

Am auzit ca judecatoarea Georgescu Cristina, din completul care ma judeca, sufera de cancer

I-as ura multa sanatate,insa daca ma judeca si va judeca stramb,ce sa ii urez?Moarte usoara si fara dureri?Parca nu merge nici asa.
Surogatul ei este judecatoarea Cristina Radu...as putea cere recuzarea ei,insa Curtea de Apel Ploiesti,cea hoata, abia asteapta sa imi mai fure 100 lei.Aceasta judecatoare are acelasi nume cu o judecatoare ,parte vatamata in dosarul meu.Exista suspiciuni rezonabile ca nu este impartiala.
Am mai incercat recuzarea judecatorului Daniel Dinu,pentru ca a fost detasat la parchetul general,parchet care mi-a facut dosarul si judecatorul vine sa ma judece pe mine.Exista suspiciuni rezonabile privind impartialitatea acestor judecatori?Dupa mine categoric da.In plus cei doi judecatori vin se pare din Constanta.Asta inseamna ca se inteleg foarte bine....nu se contreaza deloc.
Mie nu mi-e frica, pentru ca si daca ma vor baga dupa gratii,eu tot nevinovat sunt.Eu ma simt bine....nu as fi primul care e aruncat in felul asta de niste handicapati dupa gratii...ei sunt jegurile si jigodiile societatii,formele de viata cele mai handicapate din societate.
Sunt impacat cu mine si sunt sigur ca nu am comis nicio infractiune.Dar asta e sistemul cel criminal din Romania.In tara noastra,la varful justitiei,este cea mai puternica mafie.Acesti nenorociti omoara societatea.Ei sunt cancer social.

No comments:

Post a Comment