Monday, June 26, 2017

La articolul 279 din codul penal ,la ultraj judiciar se merge la mine pe intimidare

Eu m-am luat de niste sentinte definitive aberante...cum puteam sa mai intimidez pe cineva?Judecatoarele dadusera sentintele definitive.Sau sunt intimidate pe viata?Atunci mai pot ele sa judece?Si dupa ce ajung eu la puscarie,presupunand ca asta e linia desenata de sistemul asta judiciar bolnav,ele tot intimidate vor fi?
Judecatoarele Codruta Strimb,Anca Alexandrescu si Cristina Rotaru Radu sunt parte vatamata in dosarul meu penal si sunt intimidate de mine.Oare toata viata lor vor fi socate?:))
Off,m-am certat cu toti judecatorii,inclusiv cu vecinul meu,care este si seful sectiei penale la curtea d apel Ploiesti.:))
Mama,mor de frica.,ma pis pe mine de frica.hahahaha
Si inca un aspect,dansele nu au vazut direct blogul meu,au fost sesizate de "un coleg",Asa isi incep plangerile toate...e o formula magica.I-au facut si acelui "coleg" plangere,pntru ca le-a speriat?
Se stie ca parchetul general s-a autosesizat...pe ce anume?Pe nimic si le-a sesizat si pe ele si asa au aparut plangerile.Asa s-a fabricat si dosarul meu penal.
Despre ce ultraj judiciar e vorba?E doar o facatura ordinara....astia din parchetul general sunt cei mai mari sugaci publici.
 

No comments:

Post a Comment