Wednesday, July 12, 2017

Mi s-a stricat ambreiajul,volanta

Masinuta mea a ajuns la "doctor".Reparatia costa aproape 6000 lei.Masina are vreo 6 defectiuni,dar una este mai costisitoare.Mi s-a dus ambreiajul si au descoperit ca e si volanta.
Am schimbat pana acum doua ambreiaje.Volanta era dusa de data trecuta,dar nu am vrut sa o schimb.
Imi place sa plec foarte repede de pe loc,imi place viteza.I-am dat peste 250 km/h.Pai ori e masina de competitie,de raliu,ori ce este?Mai bine ma faceam pilot de raliu.Mi-ar fi placut si asta.Ar fi vina mea,ca o bruschez,ca ii dau socuri.Dar masina asta nu e Trabant,scuze pentru cei care au avut si au masina asta,e facuta pentru viteza.Daca se strica asa ceva,inseamna ca e din fabrica prost.Nu imi rezista. :)
Abia astept sa o forjez iar...astia sunt ultimii bani p car ii mai bag in ea....dupa o bag la rabla.Si totusi nu e de rabla....inca.Ce radeam de fraieri la semafor....incercau sa se puna cu mine...si tot primul pleecam.

No comments:

Post a Comment