Wednesday, July 5, 2017

Judecatoarea Cruceru M.Catalina este ofiter acoperit

Aceasta a facut Academia de Politie intre 1999-2003 si a lucrat in politie,in Bucuresti,pana in 2012,cand Basescu a introdus-o in magistratura ca procuror,cu media 7 si 18.Nota minima de admitere era 7.In acelasi an  a ajuns judecator la Judecatoria Ploiesti.
Aceasta a iesit din politie cu gradul de ofiter de politie.A fost colega cu politia judiciara,din cadrul PICCJ,dar si cu procurorul Hondor Alexandru Mihai,cel care mi-a facut dosarul penal.
In consecinta, aceasta sluga a sistemului,Cruceru M.Catalina,m-a condamnat la 1 an si 9 luni cu executare si in mod sigur nu a fost impartiala.Ea a executat o comanda si a fost rasplatita de CSM-ul lui Mircea Aron,cu o zi inainte de sentinta,cu un transfer la Judecatoria Sectorului 2,transfer pe care il dorea de foarte mult timp.Mereu CSM ii rspingea transferul.
Cred ca aceasta judecatoare acoperita este psihopata,tot timpul a ras,dar numai la speta mea.Era fericita ca am ajuns pe mana ei.
Dosarul meu penal este o facatura ordinara,este facut din razbunare.Sotia procurorului Hondor Alexandru Mihai, cel care mi-a  facut dosarul,este colega cu procurorul Horatiu Razvan Radu sotul unei judecatoare,parte vatamata in dosarul meu, la Parchetul de pe langa Tribunalul Bucuresti.Au fost colegi si la DIICOT.
Horatiu Razvan Radu are functie si in CSM,nu este doar subsecretar de stat si agent guvernamental...asa se explica de ce CSM mi-a clasat toate sesizarile,cum a facut si Inspectia Judiciara.Asta este mafia judiciara la nivel inalt,Cele trei judecatoare,parte vatamata in dosarul meu au grave probleme psihice,sunt stresate rau si fac parte din mafia judiciara.
Eu I-am facut plangere penala procurorului Hondor Alexandru Mihai,dar s-a clasat,pe motiv ca l-am jignit.Ministerul justitiei,csm,inspectia judiciara,ccr,facias,avocatul poporului,dna,etc favorizeaza infractorul.
Procurorul General mi-a clasat plangerile.Normal ca isi acopera subalternii.
Comisarul sef Boeru Danut Manuel mi-a spus ,cand m-am dus la PICCJ, ca si el a fost coleg cu Horatiu Razvan Radu.Procurorul Horatiu activeaza si la parchetul de pe langa Judecatoria Sectorului 6.Comisarul sef a lucrat inainte la Politia Sectorului 6 si a fost subalternul acestui procuror.
Cam in asta consta dosarul mu penal....ma acuza de ultraj judiciar,care nu exista.Instigarea publica este si ea trasa de par.
Masonii din justitie si oamenii lui Soros se acopera.Niste acoperiti isi bat joc de societate.Ei baga oameni la comanda dupa gratii,ei vor avea 26.000 lei pe luna,degeaba,conform noii legi a salarizarii.Puincuristii lui Dragnea,slugile lui, le-au marit salariile magistratilor.In felul asta spera ei ca nu vor fi bagati dupa gratii de astia....ca doar le-au marit salariile.
Urmeaza Curtea de Apel...judecatorul Daniel Dinu a fost detasat la PICCJ,parchet care mi-a facut dosarul si vine sa ma judece.Este el impartial?Am incercat recuzarea sa,insa nu am reusit si am fost deposedat de 100 lei de catre curtea de apel cea hoata...am dubii si cu judcatoarea Cristina Radu,a avand acelasi nume cu al unei judecatoare parte vatamata in dosarul meu.Daca incerc recuzarea sa,sigur se respinge,ca asta e Romania si in mod sigur curtea cea hoata imi mai fura 100 lei.
Din punctul meu de vedere este un mare abuz si in cazul meu s-au incalcat articolele 6,8,9 din CEDO....adica dreptul la un proces echitabil,dreptul la viata privata si dreptul la libertate de exprimare.

No comments:

Post a Comment