Tuesday, July 18, 2017

Horatiu Razvan Radu este o zdreanta umanoida

Aceasta zdreanta umanoida face presiuni uriase si trafic de influenta la nivel foarte inalt ca eu sa ajung dupa gratii.
La numai 27 ani a ajuns sa fie subsecretar de stat,apoi agent guvernamental pe linia masonica a Elenei Udrea.Bineinteles ca nu pe merit a ajuns in aceste functii.El nu este nici macar procuror de duzina,nu mai zic ca trebuia sa fie procuror de elita ca sa ajunga in acele functii.El nu este decat un putoi retardat.Astia sunt avansati in tara asta.
Este moldovean,astia sunt periculosi.El insa are si creier de gaina.Si sotia luij,judcatoarea Cristina Rotaru Radu e  moldoveanca...s-a nascut cam unde se agata harta in cui,intr-o comuna.Deci este si taranca,dar o face pe marea divina in capitala.Are acte de bucuresti.
Procurorul cel retardat,pe nume Hondor Alexandru Mihai,mi-a spus ca sotul jud.Cristina Rotaru Radu ma vrea inchis.A facut si presiuni in CSM ca sa o faca pe judecatoarea Cruceru M Catalina sa imi dea cu executare.CSM a rasplatit-o cu o zi inainte sa ma condamne cu un transfer unde isi dorea ea,in capitala.
In justitia din Romania este doar mafie,in aceasta justitie nu sunt altceva decat niste jigodii ordinare,criminale.
Si la Curtea de Apel Ploiesti aud ca se fac jocuri de culise,ca la cacatii astia de la Judecatoria Ploiesti.
Am auzit ca seful sectiei penale,de la curtea de apel Ploiesti,vecinul meu,ar pregati ceva nasol pentru mine acolo.Am si eu informatorii mei. :)
In poza este un bucatar,sau asa se considera Este chiar Horatiu Razvan Radu,cel care ma vrea inchis si care si-a folosit influenta ca eu sa imi iau cu executare la cacatii de la Judecatoria Ploiesti.

 

No comments:

Post a Comment