Thursday, July 20, 2017

Mi-am facut doi prieteni la Voila

Unul din ei a fost internat cu forta.Statuse 2 ani la Sapoca internat in timpul procesului.Dupa care l-au mutat la Voila.A fost si eliberat.El fusese acuzat de ultraj.A intrat in primarie cu o pancarta jignitoare la adresa primarului.L-am cunoscut si eu pe primar.Depinde cum il cunosti,eu m-am dus la primarie cu un inspector.Ne-a dat sa bem cafea,am dat mana cu el.La plecare a zis sa dam o  fuga la el acasa.Ne-a dat cate 5l de tuica.Primarul este si farmacist si scrie poezii.
Am ajuns la Voila,unde l-am cunoscut pe cel care l-a amenintat in pancarta pe primar.Din 2013 viata lui a deveenit calvar....ba era internat la Sapoca,ba la Voila.M-a sunat in urma cu cateva ore sa imi spuna ca a pierdut procesul si ca l-au internat la Sapoca pe o perioada nedeterminata.Omul nu este nebun,dar vor sa il innebuneasca.Este pur si simplu bataie de joc.Mi-a spus ca e mai rau decat la puscarie,
 Asta e Romania si astia sunt magistratii din tara asta.

No comments:

Post a Comment