Tuesday, July 18, 2017

Judecatorii si procurorii din Romania sunt niste handicapati

Cristian Boureanu este de aproape 2 luni in arest preventiv,pentru un sut pe care i l-a dat unui militian in "coaie".Trebuie sa recunosc faptul ca nu il agreez deloc pe Boureanu.Daca legea e aceeasi pentru toti,atunci si militianul trebuia arestat preventiv,pentru ca l-a lovit pe Boureanu cu pumnul peste fatza si l-a lasat lat.I-a spart si dintii.Militianul nu este nici macar cercetat sau procurorii anuntau ca il cerceteaza,dar doar se fac.
Cum poate fi tinut in arest Boureanu pentru un sut in "coaie"?Nu ma mai mira nimic,in tara asta niste handicapati ne conduc...si astia sunt procurorii,judecatorii si securistii.
Exemplu de procurori handicapati: fostul procuror general Tiberiu Nitu,sub el mi s-a facut dosarul penal,care este o facatura,procurorul general Augustin Lazar...este si procuror ceausist si a colaborat cu secu....jigodia asta ordinara nici macar nu avea ce sa caute in procuratura,pentru trecutul sau.A avut si dosar penal la DNA,procurorul Cristian Lazar,Hondor Alexandru mihai,bulangiul asta sugaci si poponar care mi-a fabricat un dosar penal,doar pentru ca este coleg si prieten cu partea vatamata din dosarul meu,procurorul mason si politic Horatiu Razvan Radu,cel care a ajuns la varf pe linia masonica a Elenei Udrea,procuroarea Vasile Ancuta,cea care a cerut maxim in cazul meu.procuroarea sefa DNA Kovesi si toti pupincuristii ei din DNA,catelusii ei credinciosi,care omoara oameni la comanda ei,doar ca sa-si pastreze functiile si banii foarte multi pe care ii castiga,in mod ilicit.
Exemplu de judecatori handicapati:Livia Stanciu,Cristina Rotaru Radu,Anca Madalina Alexandrescu,Codruta Stramb,Ionut Matei,Grosu Dana Ionela,Cruceru M Catalina,cea care m-a condamnat la comanda celor care mi-au fabricat dosarul,ea fiind tarfa lor acoperita....fosta militianca securista.
In poza este retardatul,procurorul Hondor Alexandru Mihai,cel care mi-a fabricat dosarul penal si m-a amenintat ca daca scriu de ei,de cei din parchetul general ma bat,iar daca fug din tara ma umfla..i-am facut plangere penala,dar jigodiile din parchetul general au clasat plangerea penala,pe motiv ca l-am jignit pe procuror,iar CSM, IJ au favorizat si ei infractorul...nu au luat nicio masura disciplinara impotriva acestui handicapat ordinar,
Handicapatii trebuie sa ramana in sistem,impinsi spra varf, iar cei care sunt sanatosi la cap trebuiesc exclusi din magistratura.Asta este politica sefilor din magistratura.

No comments:

Post a Comment