Saturday, July 15, 2017

Aseara era sa fac accident

Un bmw x3 tot depasea....din sens invers venea o masina,cam la 100m distanta era.Ala cu BMW-ul a reusit in ultimul moment sa evite coliziunea,dar la intrarea pe banda l-a furat spatele.A dansat vreo 2-3 secunde,dupa care mi-a pus o frana foarte puternica.Era sa intru in el.Degeaba il claxonezi,degeaba ii faci cu farurile,tampitul tot tampit e.M-am luat dupa el.Pana spre Blejoi I-a dat 190 km/h si eu eram lipit de el.Daca vroiam sa il intrec,o puteam face.Dar l-am lasat in pace.Mi-a facut nervi.Puteam sa trec in fatza lui si sa-i pun frane. Bausem un pic.Nu am incercat manevre  periculoase.Era suficient ca mergeam in localitate cu 190km/h.
Tin minte ca mergeam candva la o nunta.Nasul,cam la 70 ani, avea un Tuareg si mergea cu 190km/h prin Valea Calugareasca.A baut tuica,whisky,bere,vin.Nu avea nicio treaba.Eram si de el lipit.Intr-o curba aproape ca am fost aruncat peste copilot.Dar ramasesem cu mainile pe volan.Cum sa iei o asemenea curba cu 190 km/h?Ii faceam cu farurile sa mearga mai tare sau sa se dea la o parte.:)
Pe vremuri eram cu un Cielo.Un prieten tot cu un Cielo...viteza era de 160 km/h.Eram in Barcanesti...veneam spre casa.Am vazut ca trage brusc de volan dreapta si m-am trezit in fatza cu un pieton,care traversa prin loc nepermis.Aproape ca l-am luat cu oglinda.Am trecut in ras pe langa el,cu 160 km/h.Era disperat,vroia sa sara pe contrasens,dar veneau masini.:) Eu am tras putin dreapta sa il evit.
Ma gandesc sa cumpar Toyota Civic TypeR...viteza maxima e de 275 km/h,.Cam cu aceasta viteza decoleaza un A320.
Am vazut cum e in avion...cnd eram mic eram fascinat de viteza de la decolare.In 1990 zburam in Italia.Ne spuneau ca zburam cu 1000 km/h.Imi parea greu de crezut.Si acum se atinge greu viteza asta.

No comments:

Post a Comment