Friday, July 7, 2017

Foarte multi mor la mare

Curentii sunt foarte puternici si unii care s-au aventurat in larg,fara sa stie sa inoate,au nevoie de ajutor.Unii sunt salvati,altii mor.
Si eu eram sa ma inec la 7 ani....apa imi venea pana la glezne.Am vazut ca mama ocoleste ceva.Nu am inteles ce,Am continuat sa merg prin apa.Langa mine o conducta intra in apa.Lacul de peste drum se varsa in mare si facuse o groapa adanca de 3m plina cu apa.Acolo am picat...Am apucat sa striga dupa mama,at am putut de tare si m-am dus la fund.Trebuie sa spun ca facusem doua luni de inot la gradinita.Degeaba,in momentul ala m-am pierdut cu totul.Vedeam cum curgea apa din conducta.imi venea sa ma urc pe ea si sa ies afara.Insa simteam ca nu am aer.Nu mai aveam multa putere.Stateam cu gura inchisa sa nu inghit apa.
Au trecut cateva secunde,mie mi s-au parut minute...mama a sarit dupa mine,m-a luat de o mana si m-a scos afara.Nu stia sa inoate bine,dar m-a scos.
Un barbat spunea ca daca nu sarea mama,sarea el..."dupa razboi multi viteji se arata".
Dar nu se moare numai in mare....
Am plecat cu niste prieteni la Brazi.Acolo e un lac.Scria sa scaldatul este interzis.Era o balastiera.Se scosese pietrisul  din lac si deveise foarte adanc.Avea 2m adancime la nici un metro de mal.Nu aveam treaba...inotam pe latime,apoi pe lungime.
Langa noi au venit unii intr-o caruta,trasa de un cal.Au baut vodka.Unul din ei a intrat in apa.Eu nu l-am observant.La un moment dat auzit galagie pe mal.Cineva tipa si zicea ca sa sune la 112.
Am vazut salvarea,politia,pompierii.Un politest striga la portaoce sa iesim din apa.Dupa un timp au venit si niste scafandri.Nu l-au gasit.Probabil ca se prinsese in bradis.
Noi am plecat.Dar imi parea foarte rau.As fi vrut sa il pot salva,dar nu am stiut nimic.Probabil ca am trecut pe langa el,pe langa bradis,insa nu am dat de el.Dupa cateva ore a iesit la suprafata.Nu se mai putea face nimic pentru el.Avea 38 ani si doi copii.Pentru mine nu conteaza ca era de etnie,etc...a fost un om.
Nu o sa uit niciodata acest incident neplacut.

No comments:

Post a Comment