Tuesday, April 18, 2017

Parchetul General mi-a fabricat un dosar penal

Protagonistul acstui fals ordinar este procurorul piccj Hondor Alexandru Mihai.
Politia judiciara a piccj,,condusa de comisarul sef Boeru Danut Manuel,a ajuns la noi la firma.Ne-au spus ca ei cauta o minora din Bucuresti disparuta,care se presupune ca a fost pitita in firma noastra.In paralel s-au dus si la unchiul meu,au intrat in bloc si I-au intrebat pe vecini daca el tine intr-un garaj droguri injectabile.Alta data i-au intrebat pe vecini daca in apartamrntul unchiului meu locuiesc si filipinezi si pakistanezi certati cu legea.
A treia oare comisarul sef boeru a venit la noi la firma in perchezitie.Autorizatia perchezitiei a fost data de judecatoarea Grosu Dana Ionela,judecatoare in Bucuresti,la Judecatoria Sectorului 5.
Eu si familia mea am fost citati a doua zi la Parchetul General.
Ai mei au iesit de la audieri si am intrat si eu.Din martor m-au transformat in suspect.S-a inceput urmarirea pnala pe numele meu.Am ramas in stare de libertate..Insa procurorul Hondor m-a amenintat: "daca scrii de noi,te batem,daca  fugi din tara,te umflu".S-a comportat execrabil,ca un interlop. Am aflat ca  mi-au suspendat  suspendat cu incalcarea Constitutiei...nicio publicatie nu poate fi suprimata.Hondor mi-a mai spus ca sotul judcatoarei Cristina Rotaru Radu ma vrea inchis.
Un subcomisar era foarte dezamagit: "uite cat trebuie sa alergam dupa un maimutoi".
Am fost trimis in judecata.Parchetul General a dat comunicat cu mine si am devenit mai mediatizat decat Elena Udrea,Ponta,Iohannis,etc.Acoperitii din Protv m-au dat la stiri...imediat am fost sunat de un prieten din Italia.Ma vazuse pe protv.Am ramas socat sa vad pagini cu numele meu pe net.
La judecatoria Ploiesti am fost condamnat de o judecatoare acoperita,este si ofiter de politie,la 1 an si 9 luni cu executare.

Dedesubtul dosarului:Trebuia sa fie si un dedesubt,altfel nu se mai facea dosarul.
Sotia procurorului Hondor este colega la parchetul de pe langa tribunalul Bucuresti cu sotul judcatoarei Cristina Rotaru Radu,parte vatamata in dosarul meu.Cand i-am spus asta comisarului sef,mi-a spus ca si el a fost coleg cu sotul judecatoarei Cristina Rotaru Radu,de fapt subalternul lui.
Judecatoarea Cruceru M.Catalina,cea care mi-a dat 1 an si 9 luni cu executare,inainte sa fie magistrat a lucrat in politia capitalei si a ajuns sa fie ofiter de politie si a fost colega cu cei care mi-au facut dosarul.
Dosarul meu este incompatibil.....exista suspiciuni rezonabile cu privire la impartilitatea magitratului.Mie colegii si prietenii partii vatamate mi-au facut dosarul penal.Este ceva demn de anii `50.
Procurorii isi bat joc de societate,ei o distrug si sunt protejati de mafia judiciara....de CSM,Inspectia Judiciara,PICCJ,ICCJ,SRI,Ministerul Justitiei si chiar de politicieni.
PS: in poza este procurorul Hondor Alexandru Mihai,cel care mi-a facut falsul.


 

No comments:

Post a Comment