Wednesday, April 26, 2017

Ieri m-am simtit foarte bine

Ieri m-a plimbat un prieten cu tirul.Am vorbit tot drumul cu el.Nici nu stiu cum a trecut timpul,dus-intors cam 200 km.El s-a dus la descarcare.Mi-a zis sa ma plimb,sa cumpar cate ceva.M-am dus la magazin si mi-am cumparat bere,gogosi si m-am asezat pe iarba.era un mic deal.
Era cald,frumos.De cand astept vremea asta?!Am vazut capre venind spre mine si 6 caini,care m-au inconjurat si ma latrau.Eu nu m-am miscat,tot intins pe iarba stateam.Au venit cainii tot mai aproape.Daca au vazut ca nu ma misc,s-au intins si ei pe iarba,dar ma latrau in continuu.Daca miscam nitel,se ridicau si veneau amenintatori spre mine.
Am terminat de baut berea si am dat cu piciorul in cutia de bere,care s-a dus spre ei.A iesit tambalau.Latrau foarte tare,erau nervosi.Am terminat de mancat gogoasa si am alergat dupa ei.Au fugit.M-am oprit si am luat-o la fuga,spre varful dealului.Cainii m-au alergat,iar m-am intors si i-am fugarit.M-am distrat la maxim.Cainii prind curaj cand fugi de ei.Dar daca stai linistit,ii dezarmezi.
Ascultam  pe telefon melodia lui Valeriu Sterian,"Amintire cu haiduci":
Apoi a terminat descarcarea si ne-am intors acasa.Pe drum am mai baut o bere.Am stat de vorba,parca mai repede am ajuns acasa.M-am distrat,m-am relaxat...
Ma bate gandul sa dau si eu de C si E.
 

No comments:

Post a Comment