Thursday, May 25, 2017

Gunoaiele cacacioase din parchetul general trag spre groapa de gunoi

Gunoaiele la groapa de gunoi trag... e vorba si de sarantocul de comisar sef, pe nume Boeru Danut Manuel,cel care are casa in groapa de gunoi din Glina.
Daca vrei sa sesizezi un parchet,CSM,IJ,trebuie sa semnezi electronic.Nu se pune semnatura in clar.Cu alte cuvinte cacatii astia ii acopera pe mafiotii din justitie.
Parchetul General se poate autosesiza si poate fabrica dosare penale,cum a facut in cazul meu,prin zdreata penala,care se numeste HondorAlexandru Mihai,Plangerea mea penala a fost clasata,de catre acesti cacati,pee motivul halucinant ca l-am jugnit pe acest cacat de procuror.Pai Hondor Alexandru Mihai este o scursura umanoida,un jeg,un interlop....nu are ce sa caute in magistratura,locul lui e la puscarie...pe viata,dar  protejat de procurorul general,alta zdreanta  ordinara.Si CSM il protejeaza,prin sefa,Mariana Ghena,care si ea este un gunoi....a obtinut locuinta sociala in Galati in mod illegal,a fost cercetata pentrufals in declaratii,dar a ajuns sefa in CSM.In plus aceasta jivina a arestat preventive o femeie gravida in 8luni,punandu-i viata in pericol.Era acuzata de o infractiune economica,nici macarnu era pericol pentru societate.Oare Mariana Ghena are copii?Stie ce inseamna?A pus in pericol si viata fatuluisi viata acelei femei gravide.
Dar astia din parchete au pile la judecatorii si la instantele superioare.Gasesc pe cineva sa te condamne,pe facatura lor ordinara,pe ce au fabricat ei.In cazul meu o tarfa handicapata,pe nume Cruceru M Catalina,  mi-a  dat 1 an si 9 luni cu executare,A fost prostituata lor din Bucuresti,a lucrat in militia,a ajuns ofiter de politie,dupa ce l-a satisfacut pe comandat,apoi Basescu a facut-o magistrate in 2012 si a ajuns sa "judece" in Ploiesti.Cine stie cati oameni a nenorocit aceasta scursura umanoida in Ploiesti,cate familii?!
In Romania 20.000 de detinuti at fi putut lua cu suspendare,dar judecatorii i-au vrut dupa gratii.In penitenciarele mortii sunt cam 35000 detinuti.din ei mor annual cam 100.In Romania sunt ceimai rai judecatori din UE...de fapt sunt descreierati,ca normali la cap nu pot sa fie.in UE media de "cazare" in penitenciare este de 7 luni,la noi 7 ani...
Si la curtea de apel Ploiesti sunt gunoaie....m-au sanctionat ci 100 lei pentru ca am cerut recuzarea unui judecator,care a fost detasat la parchetul general,parchet care mi-a fabricat  dosarul penal pe autosesizare,iar acest judecator vine sa ma judece.Am cerut recuzarea pemotiv ca exista dubii privind impartialitatea lui.Dar am scos 100 lei din buzunar pentru indrazneala mea....niste imputiti,niste jeguri umanoide sunt la curtea de apel Ploiesti.
In poza este jigodia care mi-a fabricat dosarul penal si care este protejat de intreaga mafie judiciara din Romania.Se stie ca in Romania cea mai puternica mafie este mafia judiciara.Acesti calai au sute de mii lei pe luna ,din banii nostri...ca sa ne faca asta,cand le vine lor pe chelie si pe autosesizare.

No comments:

Post a Comment